Idioter?

svar ja..

Har man inget bättre för sig än att hålla på med falska bomber? Lägg ner, det är redan några som har kört det skämtet, hitta på nåt annat.
Pratade med kära mor nyss, och hon berättade att dom hade fått ställa in operationer och grejer.. Billigt. Hoppas att dom hittar alla som har gjort det och att dom får stå för varenda krona det har kostat att flyga hit bombtekniker flera gånger i veckan. Hur lej ska inte dom vara förresten?

Har även insett att det är det jag borde ha blivit. Bombtekniker. Nu när det är lite lugnt på salongen kunde jag springa ifrån, skjuta sönder bomblådor och håva in deg. För visst fan må det ligga lite deg i det va? det är ju farligt. (inte här iof, där det bara är sopor och elektronikgrejer)

Nä, hitta på ett annat skämt nu. Det börjar bli tröttsamt.. fast även spännande.

Jag har lagat mat idag, jag är impad av mig själv faktiskt. Kyckling, nudlar och wokgrönsaker med min vitlökssås och sweetchili. Nu håller jag på att samla kraft för när jag kommer hem från träningen så ska jag göra iordning en pajdeg. Herrejösses. Men mamma säger att jag kan rassla ihop den i matberedarn och att jag bara behöver ta i den när jag trycker ut den i formen. Förgräddar den ikväll så är det bara att slice and dice ihop lite fyllning.
Fan Lovisa, vad du är impad av mig..

Måste komma ihåg att diska när jag kommer hem efter träning också.. Jag är ordningsam numera.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag är faktiskt lite impad, och blir den lika grym som mina pajdegar, då kan du sköta pajbaket hädanefter:D

2008-11-18 @ 12:55:29
URL: http://lovisaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0