Hola

ja jag lever, även om man inte kan tro det.

Fredagen skulle bjuda på en lugn utgång hade vi tänkt. Well, ni som känner systrarna Ulander begriper förstås att det inte alls blev speciellt lugnt. Jag fixade in oss före alla i kön. hahaha, jag var smart. men jag tänker inte berätta vad jag gjorde, det där knepet använder jag en gång till.

Igår låg jag och Lovisa i soffan i typ 14 timmar. Vi reste oss endast för att byta film eller fylla på cola i glasen. Vi fick i oss en påse chips var och 6 liter cola plus lite julmust.. 4 filmer avverkade vi också.
Mitt i skräckfilmen som vi egentligen inte hade nerver att se så säger Lovisa
"hörru!!!! Det står nån utanför fönstret!!!"
Jag höll ungefär på dog. Men sen inser jag att hon inte menar stora fönstret utan fönstret på ytterdörren. Så jag spanar dit och ser en häxhatt. Sen hör vi "nej jaag vill!!"
Det rasslar lite i postlådan och in kommer ett tjockt kuvert. På det står det "bus eLer Godis" och i är en teckning som dom har ritat. hahahahaha. jag skrattade mig nästan fördärvad. Jag tror dock inte att dom stackars barnen hade förstått att dom ska knacka på och kräva mig på godis, och om inte dom får så ska dom kasta ägg på min dörr typ..  Jaja, det var trevligt och bara jag har hittat en nål ska jag hänga upp den fina bilden på väggen.

hur som helst. Idag är jag utvilad och har hunnit klippa och färga mamma och klippt Lovisa. Nu har jag fina släktingar igen =).

sannerligen trevlig helg.. det gör vi om.

Kommentarer
Postat av: Towa

Ja det gör vi om :) Nästa gång får vi ta en drink tillsammans

2008-11-02 @ 19:28:19
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0