Godnatt

Ja, jag ska sova nu. Har faktiskt viktiga saker att ta itu med imorron. Jag ska även kliva upp om typ fem timmar.. trodde faktiskt att jag skulle vara tröttare just nu, efter omständigheterna, men så är inte fallet, och därför går jag och lägger mig och tjurförsökersova.  Först tänkte jag bjuda på en anekdot.

När jag gick i högstadiet så hade vi en engelskalärare som för det första har många likheter med professor Snape. Inte bara utseendet.  Hon var även lite, vad ska man säga... konservativ?
Hur som helst. Vi hade en engelskalektion när vi skulle berätta vad vi var bra på. Jag kom inte på vad jag skulle säga, så min kära vän Sandra skulle berätta. Och hon skulle säga att jag var bra på att jävlas med folk, men det blev tjorv.
"Lina is good at fucking people... ehm.. nej"
.. fast tillochmed snape skrattade..

Nej just det.  Tvätta bort smink och sova var det ja!

och en sak till.. fan fan fan fan fan fan fan fan fan godnatt

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej sweetie, g3 imorn? kram

2008-11-08 @ 00:18:24
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0