eeehn lista?

SKULLE DU HELLRE...

1. Pierca näsan eller tungan? Har redan tungan och är inte speciellt sugen på ett till. Är dessutom sugen på näsan.. så näsan it is

2. Vara seriös eller rolig? Rolig

3. Dricka röd eller grön mjölk? Röd, som inte har klumpar tack

4. Brinna upp eller drunkna? Varken eller faktiskt.

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Haha, ja mina föräldrar är inte så hemsk, så jag väljer dom


SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? Jag tycker om många..

2. Vem vill du kyssa nu? En läcker kanin?

3. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Johnny Cash

4. Vänster eller höger? Höger (alla som är vänster är dum.. Men nu var du dum David.. men.. jag är inte vänster?)

5. Vad är du beroende av? Salken, catch, vänner, pengar

6. Vaniljglass eller chokladglass? uuu, B&J?


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? 23,31 och jag som trodde att jag skulle sova tidigt..

2. Fullständigt namn? Lina Marie Ulander (och ja jag var tvungen att kolla på birthday om jag stavade Mari eller Marie. Det såg dessutom förskräckligt ut när det stog att jag fyllde 22 om 66 dagar. Jag som aldrig blir äldre än 20)

3. Vart vill du bo? Det är rätt bra där jag bor. Fast det vore fint med en större lägenhet

4. Hur många barn vill du ha? 2 kanske? Eller, jag börjar nog med ett så får vi se var vi hamnar.

5. Vill du gifta dig? Ja, i Augusti. Ska bara hitta nån som vill gifta sig med mig, eftersom jag redan bjudit in några till bröllopet

6. Rullar du spagettin eller skär? Jag rullar den nog, sen när jag inte orkar mer så ställer jag ner den på golvet, så äter Salka upp det som är kvar. Hon rullar inte

7. Har du ätit sushi? Jaa, barabababaa I´m lovin´ it

8. Favoritglass? Svarade jag inte just på det? B&J

9. Hur många olika flingor har du i skåpet? Jag har special K hemma, som mamma har köpt. Start på jobbet. Undra om mamma försöker få mig att äta nyttigt?

10. Humör? Trött, ont men hävdar fortfarande att life is good


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? Nee, det har varit snålt av den varan
2. Sjungit? hahaha, ja det är klart. När sjöng jag senast inte. Jag sjöng när jag jobbade, lagade mat, när jag satt vid datorn, när jag tränade och när jag duschade.

3. Blivit kramad? Nee, snålt av det med. Gud vad det är synd om mig.

4. Känt dig fånig? Nja, jag vet inte. Idag har jag nog inte varit så fånig

5. Saknat någon? Ja..

6. Dansat galet? Faktiskt inte.. jag dansar bara coolt och snyggt

7. Klippt håret? Inte mitt eget.. ja inte nån annans heller för den delen eftersom jag inte har gjort ett knop idag. Imorgon ska jag damma hyllorna.

8. Gråtit? Nej, life is good har jag ju sagt

9. Ljugit? Ja det har jag säkert

10. Blivit kysst? MEN SLÄNG DET I ANSIKTET DÅ! NEJ HAR JAG JU SAGT


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nja, inte direkt. Farbror blå knackade på min dörr en gång, men jag öppnade inte. Och så försökte jag köra ifrån en när jag övningskörde. Då blev mamma nervös

2. Har du hund? Ehmm..ja? Har det inte framgått av min blogg?

3. Tycker du att du är attraktiv? Prova attraktivast! moahahahahahahaha. inte just nu. Håret står åt alla håll och har blivit lockigt efter duschen, jag har pyjamasbyxor och ett halvsolkigt linne och en ansiktsmask som gör mig glansig. Avgör själv

4. Sover du helst själv eller med någon? Det är ju trevligt att sova ilag. Och oftast sover jag med Salken.
5. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Hur mycket som helst? Ett hus med alla bekvämligheter, Salka, en läcker kanin och en båt så jag kan sticka därifrån när jag bli lej

..För övrigt så verkar mina grannar ha fest. Haar ni feest eller? Två frågor på det. 1. Varför har ni fest missinassa på en tisdag? 2. Varför är jag inte inbjuden? Är jag nånslags opopulär granne som ingen vill vara med eller? Var på det viset då, men ni ska inte tro att ni blir inbjuden på min fest heller.
Dessutom begriper ni väl att jag inte kan gå på ferre på en Tisdag. Vissa har ju faktiskt ett jobb att sköta
Jag är en bra granne. Jag kan sova även fast dom spelar musik. Men bara för att jag inte är inbjuden så kanske jag ringer polisen av ren djävulskap! moahahahaha, nerå.

Nu måste jag sova. Jag har ont exakt överallt. Man ska inte höja vikten när man tränar. Jorå, je e stärsk je.. Hööööwaligen


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du e bäst du Lina :)

2008-11-18 @ 09:32:24
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Helene

Älskar listor! Imorgon ska jag kopiera =) Nu ska jag se på Pippi på de sju haven!

2008-11-18 @ 22:56:15
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0