ÄVEN!

Tog mig i kragen och tog itu med disken. men fy fan!!! Det tog även en timme! hahahahahaha, men nu är det ganska så fint i köket. väntar bara på att allt ska torka så jag får ställa in det i skåpen. Där går gränsen! jag ställer mig inte och torkar. Diskstället räckte självklart inte till, så jag fick lägga ut två diskhanddukar som nu är fullpackad med disk. Jag brukar inte packa upp grejerna i skåpen utan ta det jag behöver från diskstället, men när vi börjar snacka 1 månads disk med en halvdiskning emellan så tror jag att jag flyttar det från diskbänken.

Såå, nu var det bara resten av lägenheten kvar, och så borde jag tvätta kläder också. Tyvärr misstänker jag att det blir en tvättid klockan 7 imorron för att iaf ha några underkläder att ha på mig imorron. Nu måste jag ta mig en välförtjänt vilopaus. Colan väntar på mig i kylen också, vilket kommer bli extra trevligt idag eftersom jag slipper återanvända ett glas för att undvika att dricka ur flaskan.

Återkommer senare..


Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Kolla in denna nya blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se

2008-11-14 @ 21:42:24
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0