Åh herrejösses!!!

Idag blev jag och Lotta haffade på stan. Dom tänkte fråga vad vi tyckte om modet i östersund. Problemet var att vi råkade säga okej. och det visades nyss på teve. åh herrejösses.
Dessutom hade dom klippt bort allt det bra vi sa och kvar hade de lämnat kommentarerna som fick oss att framstå som två tokskallar! (vilket vi kanske är men det hör inte till)

Jag sa att dom kanske var lite mer klädda i sundsvall och det som var med i teve var typ..
- Eeh, ja och med det menar jag ju inte att vi är lättklädda här... ähhååååkej, klipp bort det där
Och lät som en bonnlurk gjorde jag. åh herrejösses!!!
jag tänker INTE gå på jobbet imorron om det är det ni tror. Jag stannar hemma tills vi åker till åre, och då kommer jag att ha en mask på mig. Fy fan!

Hur vore det om vi hade sagt "nej vi har inte tid. Vi har en jobb att sköta hejda"
Nästa gång säger vi "Nej du, det gick inte så bra sist"

ååååååherrejösses! Har haft stödsamtal med Lotta nyss. Hennes sambo var på väg att spela in det, men tack och lov så hejdade Lotta honom i sista sekund.
Omg. Hur ska det här gå

Käre gode gud. Låt inte läcker kanin ha kollat på teve nyss..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh HJÄLP!!! Jag tror jag behöver terapi!!! :)

2008-11-11 @ 23:04:29
Postat av: Lovisa

men ni kanske blir kända på det där ...Å tjänar en massa pengar s¨småning om

2008-11-11 @ 23:45:29
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0