not so fuckinfabulous

Sluta vara bitter och arg? Man vet aldrig när allt är över, varför inte ta vara på livet, medans man har det?
Sen kommer det, som ett hårt slag i magen.
Kommer aldrig att lita på nån igen! Tack! Tack för att du blåljuger mig rakt i ansiktet. Jävla mytoman.
Vet att jag sagt att jag önskar dig all lycka i världen, men ärligt talat så önskar jag dig ingen lycka över huvudtaget längre.

Helvetesjävlaskithelvete. Jag visste det. Din jävla hycklare. Men man känner väl andra så som man känner sig själv, och att du har fått mig så jävla låg! dra åt helvete! Du är inte ens värd elaka ord. Inte en bokstav är du värd. Du är inte ens värd skit! jävlaidiotjävel! Far du bara så jävla långt åt helvete som du bara kan, jag vill aldrig mer se dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0