Lovely!!

Vi solade på min gräsmatta i kanske en kvart. Sen blev det en tur till mörtsjön. Salka sprang som en galning och doppade sig även ända till magen =).. Jag, Sara, Marita och Mikke solade mest. Det enda som hade kunnat gjort den här dagen bättre var om det hade varit lördag istället för söndag, om man hade kunnat få dricka en skitiskall öl i solen och om jag inte hade behövt städat upp infernot som jag har åstakommit på mitt rum,

Salken ligger under täcker och sover nu. Tror knappt hon ens hunnit hoppa upp i sängen förrän hon sov. JAG kommer sova som en stock inatt. Jag önskar att jag hade semester NU. Men eftersom både jag, Sara, Marita och Frida har semester samtidigt i år så kan jag tippa på att det kanske blir fler av såna här dagar i augusti!

Jag har även kläder i tvättmaskinen som jag verkligen behöver hänga upp, för jag måste tvätta 20 maskiner till..

Och ett råd till alla: GÖR EN JÄVLA VIRUSRENSNING PÅ ERA JÄVLA DATORER FÖR I HELVETES JÄVLA HELVETE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0