Jo just..

Var jag ville komma med dansberättelsen glömde jag förstås skriva igår..

Jag hade så inihelvete ont i nacken igår och idag är det om möjligt ännu värre! ont i rygg, nacke, mage, ben, rumpa och armar. Var det för länge sen jag tränade månne? Imorse höll jag inte på ta mig ur sängen, men insåg att jag förmodligen inte kan ringa jobbet och säga att jag inte kommer pga träningsvärk. Så jag pallrade mig iväg, men jag tog mig en tjyvsovmorron.

Idag är jag sjuk. Ont i halsen fortfarande, snorig som ett as (måste springa och snyta mig mitt i alla klippningar för att skona mina stackars kunder från snorande i öronen) Ena ögat har svullnat upp och det rinner tårar ur det hela tiden.

Det hela bredde jag på med en dunderförlust på bilbingon idag. Mårdsjön eller häggenås på onsdag? vad tror ni?
Det är nog meningen med livet.. bilbingo. Fy fan vad roligt also.

Ja just, skulle även ringa hälsovårdscentralen och beställa en tid för lite tester. Nej men så tillmötesgående och trevlig ni var.
-Hur länge har du varit sjuk?
-Erica, hur länge har jag varit sjuk?
-Ja, sen du började här
-Ja då har jag varit sjuk i ett år
-Du kan få komma imorron klockan 11.30
-Nej då jobbar jag, isåfall kan jag komma på torsdagmorgon
-Då har vi telefontid (jaha?) Du kan få komma 14.30
-Nej men då jobbar jag
-Jaha, ja då vet jag inte..
-Nej. men då skiter jag i det då. Då får jag väl vara sjuk. Kanske hör av mig i sommar

MEN FIXA EN TID!

Jag får väl fortsätta må såhär utomordentligt bra resten av livet. Det stör inte alls!

För övrigt så mår jag dåligt av att se hur dåligt andra mår. Ta ditt förnuft till fånga din dumskalle!

Kommentarer
Postat av: Dario

Är du sugen på att utplåna planeten så är inte jag den som bangar. För övrigt kan du inte förvänta dig att hälsocentralen ska anpassa sig efter dina arbetstider!

2008-07-01 @ 07:54:49
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0