Jag - datatekniker?

För det första.. vad vill du mig datorn? Allvarligt.. vad är det som är problemet?

igår startade inte min dator. Det gjorde den förövrigt inte idag heller. Och inte nu ikväll heller, och då blev jag arg. vad är problemet undrade jag i mitt stilla sinne och efter mycket tjat på min kära bror som vägrade komma hit och fixa skiten så tog jag saken i egna händer.
Som ni märker så funkar den nu, och jag ska sluta som frisör och börja som datatekniker istället. Eller ska man extraknäcka? Grym jag är!

Midsommar var inte jättekul, men det var trevligt.. Ja, trevligt är det rätta ordet. Och JA jag är fortfarande kär i Brolle! Ge mig! ge mig ge mig ge mig ge mig! Ja, ge mig helt enkelt.

Idag har jag varit i solen på en promenad, sen gick vi och åt lunch och skulle smacka en film. Då öppnade himlen sig. Hej regnet! Kommer du, sedärsedär. Drog två filmer. Grugde 2 (och nej jag har inte sett den förut och inte ettan heller och JA det är ganska pinsamt) och Silent hill. Jag tänker verkligen inte höja nån av dom till skyarna. Jo kanske till dagens sky? Jaja, som jag frågade Lovisa "tycker inte du att det känns meningslöst att vi just har spenderat nästan 2 timmar på att se en värdelös film, liksom... slöseri med livet?" Det kom vi överens om att det var, sen skrattade vi åt det en stund och kollade på en kass film till.
Det blev även strömavbrott mitt i, så då lyckades vi äntligen tvinga Adam att spela bismarck med oss, eftersom det varken fanns teve eller dator som lockade.
Ja just ja, en pina colada har vi även hunnit med. Jag är fabulous. Jag tog två.

MEN VAD VILL DU MIG? VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR???? lägg ner, lägg förihelvete bara ner!

Oftast tycker jag riktigt illa om mig själv, men just nu har jag även börjat hitta tillbaka till den skojiga och festliga person jag en gång var. Hej gamla Lina, känns det bra att vara tillbaka? Jodå tack, man ska inte klaga.

En vecka kvar till bröllop. Sara, jag kommer och plundrar din garderob imorron!

Kommentarer
Postat av: sara

väkommen

2008-06-22 @ 11:30:00
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0