Hej solen!

.. och välkommen, hoppas att du tänker stanna!!!

Nu ska jag snart ta och fli ihop litegrann här hemma, men bara lite, för det är för fint väder. Sen ska jag hoppa i bikinin och gå ut och fånga lite sol. Jag har tyvärr fått en katastrofalt ful brottarbränna. Så jag måste försöka få bort den, annars får jag ha brottarlinne på bröllopet. Och DET går verkligen inte för sig.
Och jag köpte ju en brun utan sol också. Fast egentligen var det bara en vanligt hudkräm med LÄTT bus effekt. Ja jävlar! Blev ju smällbrun när man hade smörjt sig en gång. Så jag tror jag smörjer mig några gånger till :D jiho

Benkoveja hade Salka igår på balkongen för han matade henne med korv. Så jag gick in en stund, och sen efter ett tag kom Kalle in och sa att hunden var borta. haha, då hade hon stuckit, och det var ett tag sen. Sen kom en granne från en gata ovanför och frågade om det var nån som ville ha en hund. hahaha, Benkove var inte så bra hundvakt.

Sen gick hon fot LÖS! Jeeeeteduktig. Då fick hon korv och skinka.

nej, ett ryck kanske.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jääätebra brun utan sol.... ;)

2008-06-02 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0