heii

Jag har hittat en till unge som jag inte hatar! Lilla Nova. Hon verkar beskedlig. Jag fick lite panik när jag kollade på henne, men hon såg ganska fridfull ut. Försökte klappa henne lite på huvudet och hinta att hon hade hockeyfrilla och borde klippa sig, men såklart så börja hon gren när jag tog i henne..

Men en sak som jag verkligen hatar (förutom dom flesta barnen) är whiggas! Ni är patetiska jävla töntar och jag hoppas att ni lämnar jorden fortare än kvickt! Wäää, HATA WHIGGAS!

Jag vill bara förkunniga att bara för att jag tycker om två barn så betyder inte det att jag vill ha egna.. Nej du! Salken räcker bra nog. Hon gick fot idag med.. lös... Ända från pålan till pappa, och sen ända från pappa till pålan. Tillochmed i Siwbacken! Duktigaste tjejen. Då får man godis

Jag blir så grönjävligt förbannad så jag tror att jag tar och exploderar! Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0