haloooo

Det blev en mkt trevlig kväll.. Först grillat med min söta mamma, och sen drog jag till pappa och såg på fotboll.. Jag hade en mkt viktigt uppdrag. Sen spelade jag och adam och lovisa tevespel.. lite tekken och lite musse pigg.. jag var grym på musse pigg.. Sen ringde marita, så jag och lovisa drog iväg.. Stack till lägenheten och jag, sara, lovisa och marita drack en djävulska massa vin och spelade drickspel. Intressant, intressant,...
och så dansade vi, och lyssnade på bra mysik.. jag är full nu.. det är skönt.

säga vad man vill.. men jag är en lurifax.. en riktig lurifax!!!

TACK Sara, Marita och Lovisa för en trevlig kväll.. man blir lycklig av alkohol

-Är du inte riktigt nykter
-Nej, jag får inte köra bil, annars vet jag inte..

jag är bra på att spela nykter. Rätt skriver jag också.  Kan inte förnkea att jagär impad av mimg själv..
Jag blundar med ett öga så ser jag jättebra.. godnatt

Kommentarer
Postat av: Dario

"Jag hade en mkt viktig uppdrag."



Finn fem fel!

2008-06-15 @ 14:09:03
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0