Hahahaha

Jag tänkte bjuda på en liten festlig episod från förr i tiden.

Det var Halloween. Jag, Saya och Helen tänkte att vi skulle gå ut på krogen och skoja till det genom att klä ut oss. Helen var häxa, Saya var dirrty nurse och jag var såklart djävulen själv. Jag ska beskriva vad mina klädnad bestog av. Ett par utsökta horn som jag lyckades nässla in i frisyren så det såg ut som att det var mina egna (vilket det mycket väl skulle kunna vara), en cape i plysh med flames och en glittrig eldgaffel.
Hur som helst så skulle vi tydligen gå på toaletten eftersom vi alltid gör det ilag, och när jag hade trängt mig förbi en massa ilskna tjejer så stog jag längst fram i kön med tjejerna.
Orlando Lightfoot kom förb och sa nåt i stil med "ooh, you be careful with that (syftandes på eldgaffeln), don´t you go and kille someone" (för er som inte vet så är det en basketspelare på dryga två meter, stor som ett hus)
Tyvärr så var killarnas toalettdörr öppen, och jag var kvällen till ära inte så sugen att se dom stå och kissa. Så jag stängde vänligt men bestämt igen dörren, och när det tog emot lite i slutet så tröck jag till lite.

En halv sekund senare flyger dörren upp och ut kommer Lightfoot i en hejdundrandes fart, ilsken som ett bi. Sen skriker han "Who the fuck closed the door on my fingers? WHO THE FUCK CLOSED THE DOOR ON MY FINGERS?"
Och där stog jag, i min cape, med mina horn och med eldgaffeln i högsta hugg. Så jag tar helt enkelt och tar på mig "it-wasn´t-me-minen" och pekar på en kille med min eldgaffel, varpå Lightfoot slänger sin drink i golvet, så det flyger sprit, is och glas överallt, och springer på den här killen som förmodligen är en meter kortare än han och 30 kg lättare.
Det sista jag hörde var några töntiga tjejer som försökte lugna ner han. Sen kände jag ett fast tag om knuten på min cape med flames, och jag blev indragen på en toalett av mina oroliga kompisar.

hahaha, ja jag blev full i skratt. Jag skrattar än idag, även fast det var 1,5 år sen. jag är ju som skojig jag.

Imorron kan ni läsa om när jag hittade Sara i full färd med att krossa en ruta i gravfyllan. håll till godo

Kommentarer
Postat av: sara

haha det där är så roligt! krossa en ruta, nej nu får du ge dig. eller? ume?

2008-06-03 @ 08:25:03
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Saya

DET ÄR FAN INTE SANT ATT DET ÄR 1,5 ÅR SEN! HELT SJUKT JUH! Var tog tiden vägen?

2008-06-19 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0