godafton

Vi var nere hos Zalla och drack nåt glas vin och surrade på lite. Trevligt trevligt och VERKLIGEN inte igår!
Hur som helst kom vi på en utomordentligt rolig lek. Den gick ut på att man skulle skriva egenskaper på lappar och sen skulle man dra lapparna och ge bort den till nån som den passade bäst till.

Här är vad fyra av mina allra närmsta kompisar tycker om mig:
LÄTTSAM
VILL HA SIN VILJA IGENOM
TROTSIG
SUGEN
KLAGAR PÅ ALLT
IRONISK
BITTER
LITE EGEN
DÅLIG HUMOR
KONSTIG
B-KÄNDIS
FYLLEKAJA
LÖSSLÄPPT
DRAMA QUEEN
SVAG
KORKAD
SLAMPIG
LÄTTRETAD
FLIRTIG

Tackar tjejer.. tackar!!! =) ja det var ganska roligt faktiskt..
Så nu vet ni det. Och ni anonyma som tänker kommentera kan låta bli..

Imorron piper jag iväg till hammarn. Hoppas på att få med mig Mikke iallafall!

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0