Borde

Jag borde städa mitt rum då det av nån märklig anledning ser ut som att det här var den faktiska platsen för andra världskriget.

Jag borde gå ner ett par kilon och sola.

Jag borde tvätta, då jag uppenbarligen inte har gjort det sen sundsvall brann, vilket har resulterat i att jag har slut på sjysta underkläder. Ja faktum är att jag tillochmed har slut på okeja underkläder och att jag nu är tvungen att använda såna där underkläder som man knappt skulle ha på sig när man städar. Ensam.. med kläder över!? Typ urtvättade snobbentrosor sen sjuan. Ja, jävlar. jag slänger igång en nu när jag har påminnt mig själv.

För övrigt så köpte jag nya jeans igår. Kunde liksom inte motstå. Idag visade det sig att dom var ganska konstiga, men sjysta. Och att dom dessutom är så tajta att jag knappt behöver en stol för att sitta när jag ska klippa mina kunder. Det räcker nästan med att huka sig lite och sen så fixar jeansen resten.. Men dom är sjysta som sagt.
Och så färgade jag håret igår också, eftersom vi ska på bröllop på lördag. Jag har fått grått, and i´m lovin it. Trodde att jag skulle få ha kvar luggen så att den kunde bli lång. Dessvärre trodde jag fel, den är numera borta. Hejdå luggen

Nej men kanske en kaka på det här så?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Dom där borden känner jag igen.. hihi

2008-06-26 @ 23:23:48
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0