aaaaaaaaaaaaaaaaa

Besviken
Ledsen
Sårad
Lurad
och så jävla förbannad!

Allt är bara lögner, hur fan ska jag veta vad som är sant när allt man hör verkar vara lögner. Lögner till dödens jävla begynnelse.  Du kan inte ljuga för mig. Sanningen kommer fram till slut och jag får ALLTID veta sanningen till slut. Jag vet allt! fan!!! Helvetes jävla FAN!!!! Det är allt jag har att säga
Enligt vissa så missbrukar jag tecken såsom utropstecken, punkter osv. men det skiter jag i just nu!!!!!!!!!!

FY FAN!!!


Kommentarer
Postat av: Dario

För varje gång som någon ljuger en rakt upp i ansiktet och man sedan får reda på det, så blir man ju snäppet bättre på att upptäcka lögner!



Det går inte att dömma ut alla som ljuger, eftersom då skulle ALLA var utdömda och ensam vill ju ingen vara :(!!!!!!!!!!!

2008-06-07 @ 10:33:21
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0