och så ett sista..

För övrigt. Är det bara jag som ibland råkar skriva hormail istället för hotmail? Haha, jag tycker det är roligt.

Idag var jag på fotboll, när jag skulle betala in mig (ja, jävla rån. När man lirade fick jag iaf gå in gratis) fick jag en skojig fråga..

- Har du tagit körkort?
- ööööh..
- Nej men då måste det ha varit nån annan jag såg..
- Nej men also, jag har ju det.. men det var för tre år sen
- Va, skojar du med mig?
- Haha, nej.. jag tog körkort för drygt tre år sen
- Jaha... öh.. men då får jag väl.. önska dig lycka till då!
.. haha ja jag säger då det.

Nu har mamma tvättat 5 maskiner och hängt upp dom och vikt dom åt mig. Det är trevligt. Även morgonrocken!!

- Kan jag tvätta den här med det?
- Vad är det då?
-  Morgonrock...
 - Ja det går bra...
- .... men det är tyvärr lite kräks på den..
- jaha.... Har du kräkts?
- Nej.. Det var Salka

Jaja, hur som helst är det en hel del tvätt kvar att ta itu med. Men jag har ju semester, och mamma kanske inte heller har nåt bättre för sig..
Salken ligger och sover alles här, och sparkar på mig med sina ohyggligt långt klor ibland. Annars ser hon rätt fridfull ut. allt är som det ska..

- Ska jag hjälpa dig att städa här inatt?
- Va, inatt? Är du galen?
- Nej men ikväll, om vi hjälps åt så tar det kanske bara två timmar
- Nja, jag vet i..
- Jo, men jag hjälper till
- Nej men also, det är nog bättre att ta lite i taget, när man känner för det.. Så kanske det bara tar en timme sen?

Jag har rasslat fram nattduksbordet lite också. slängt en massa grejer som fanns där, och det bjöd jag ju på i ett annat inlägg. Och mamma har dammsugit min säng och bäddad i nytt. Ah, efter att ha sett vad som fanns i sängen är jag inte längre så förundrad varför jag var så snorig och kliig i ögonen.
Jag lovar att det var fullt med hår runt hela madrassen.. inte så konstigt kanske ni tycker, hon har ju hund. Men så enkelt är det inte. Det var nog tyvärr även människohår. Inte helt märkligt, eftersom jag drar med mig en halv peruk varje dag från jobbet. Ändock.. SJUKT JÄVLA VIDRIGT! Nu får vi se om jag blir frisk och pigg som en lärka.

Först.. några avsnitt sex and the city eller desperate.. och sen.. sova! Jag har semester, ville bara göra er uppmärksamma på det.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du har en snäll mamma du!!

2008-08-01 @ 10:34:34
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

När tusan var det du skulle få flytta in??

Tyckte jag har läst det här på bloggen men i dag hittar jag det inte.... typiskt mig!

2008-08-01 @ 18:33:40
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0