Palzy

Så.. jag gick upp till pappa. Tog bilen och åkte till Kälarna för att träffa Ewa. Det var mycket trevligt och jag fick jättegod mat. Thanks!!!
Har ju saknat vovvarna också, och både Caruso och Toscana visade upp några fina trix :D.. Lite skitsnack hanns även med, och det är ju alltid lika roligt. Och så kollade jag på den läskiga spindeln, sen fick jag dåndimpen och var tvungen att åka hem..

Så jag åkte upp till pappa och hittade en göralös Adam. Så vi drog till Eva och Lars och hämtade Salken och sen drog vi till mig och såg en film. I know who killed me, hette den visst. Jag tänker inte påstå att den var bra.. för det var den inte. Men det var ju lite tidsfördriv iallafall.



hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Nu ska jag spana in tv.nu och se om det finns nåt som är värt att kolla på. Sen ska jag känna mig lite deppig över att det är söndag imorgon.. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0