Vad är problemet?

men vädret??? Sluta regna. Jag har semester.

Ikväll är det fotboll så jag hoppas verkligen att det slutar regna.. Tur att det finns tak nuförtin. Hahaha, alla kommer dessutom ramla på plan. Det blir eventuellt skitkul..

Igår hade vi som sagt myskväll i mörtsjön. Salka var helt galen och sprang som en crazymaniac runt runt runt.. Men hon hade nog kul. Så var vi nere och grillade.. jag åt en korv och sen var det inte så kul längre. Salka blev galning och sprang iväg i mörkret och skällde på nåt, och jag gatt springa efter för att försöka få tag i tokhunden. Well, det fick jag inte.

Sen kollade vi på en film som skulle vara läskig. Kan den ha hett "the happening"? Det kan jag även ha hittat på. Men det visade sig att den var inte så hemskt grym. Hur svårt kan det egentligen vara att göra en bra film..

Sen berättade jag läskig historia för Sara och Marita om "psykopaten".. Dom blev ganska så rädd faktiskt, även om det slutade med att jag blev skrämd tillbaka.. TL hade nog varit värre än psykopaten.
Och tyvärr så var det lite nivåskillnad på sängarna vi låg tvärs över.. Så idag känns det som att ryggen håller på att ge upp.

Nej gud så ointressant.

Och sen vill jag bara tillägga. FAN! Jävla jävel. I fix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0