Tisdag

Är helt dagavill (eller dagavild som marita skulle säga) men nu har Sara bekräftat att det är tisdag idag.

Igår var jag och Salka hos Sara en stund och spelade kort med henne och Mona. Hör och häpna!!! JAG VANN PÅ BISSIS!!! Första gången sen sundsvall brann. Vinner ju såklart över Adam och Lovisa men dom tänker ju så förutsägbart. Sen drog vi till Marita och Lars och såg på film. Wanted. Den var ju lite frän faktiskt..

Idag sov vi för länge som vanligt, men å andra sidan kunde jag inte somna förrän halv fem imorse, när mammas klocka ringde. Och egentligen var jag inte ens trött, så enda anledningen att jag somnade var för att jag skulle lura mamma att jag sov om hon fick för sig att komma in.. Det gjorde hon inte tror jag, jag sov uppenbarligen. Salken kom dock in och rasslade runt på mitt huvud. Mysigt

Ikväll blir det myskväll i Mörtsjön. Sova i stugan, kolla på skräckis, grilla korv, U name it.
Extra spännande blir det så Salken ibland kan få för sig att skälla på fönstren om hon ser nåt som speglas inifrån. Känns som att man skulle kunna bli lite skraj om det händer mitt i skräckfilmen. Marita smackar ner en ny, as we speak. Skoj.

Vi var ute på en promenad också. Jag höll på smälta. Fan vad varmt det var, och kvavt. jaja, bättre det är isandes kallt. Snart ska jag samla ork och flytta in grejerna i lägenheten. Fan vad jobbigt..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men hörredu, du har vunnit en gång?

2008-08-13 @ 09:59:03
URL: http://lovisaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0