Sjukling

Imorse ringde Lovan och väckte mig, för klockskrället hade inte ringt.. Sen bar det av till IKEA!!! Fan vad bra vi var. Vi kollade, skrev, hämtade, körde vagn och var klar sjukt fort.. Sen väntade klädaffärerna och jag ramlade över VÄRSTA smygskorna. Till råga på allt var det tokrea på dom. Hade kostat 699 och det stog 299 på dom. Men jag betalade 199. Det kallar jag kap!

Fikade och sen for vi hem. Jag hade även snorpapper i fickan hela dagen som en gammgubbe. Pinigt. Använt snorpapper i fickan och extrapapper i vagnen.

Ja för ovanlighetens skull så är jag uppenbarligen sjuk. Ont i halsen, snorig, ont i bihålorna och ont i örat. Dessutom kliar det i örat, och varje gång jag kliar så gör det ännu ondare.
Så nu funderar jag starkt på att hoppa in i duschen och sen göra kväll tidigt. Det ska bli skönt. Smacka igång lite scrubs och vila min överarbetade hjärna. Hade kunnat visat en bild på mina fina smygskor, men jag har ingen kabel med mig. Hämtar den i helgen.

Hörs imorron, håll tummarna att jag är frisk då! JA, jag glömde! Jag har även hosta! Hoppas iaf på att inte ha ont i halsen imorron så jag kan träna lite iallafall..

Kommentarer
Postat av: marita

Lina, dui kan ju mobilblogga nu så ta en bild med mobilen vettja...

2008-08-31 @ 22:04:54
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: sara

vad köpte du då?

2008-08-31 @ 22:18:47
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Stackare du blir ju aldrig frisk!

2008-09-01 @ 05:50:27
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0