rastlöööös

jag är så förfärligt rastlös att det gör ont i hela kroppen. Huvudet blev bättre efter lite fler ipren.. men still!

imorron blir det lite inflytt och inhandling av saker som kan behövas i lägenheten.. och så bingo såklart. Om jag inte vinner nåt imorron så lägger jag seriöst ner skiten! jag blir fan förbannad!

Och mest förbannad blir jag på folk som ljuger! Som får andra att verka som boven i dramat! Men jag är ingen bov i det här dramat ska du veta! Ta du och sluta kasta sten i glashus god damnit! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA inte nog med att jag är rastlös. Nu blev jag förbannad också!
men fine, lev i förnekelse. I don´t need you anyway!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rastlös.. jag tror jag måste sjunga en bit..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tänkte på dig när jag gick i stan i måndags, så fort jag såg nått med döskallar på... Finns ju i allt

dukar prylar skor kläder ja herregud.....

2008-08-08 @ 05:51:38
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0