Onsdag 27/8

Nej jag hade ingen rubrik idag.

GRATTIS EVELINA OCH PM TILL ERAN KOTTE!!!!!

Jag upptäckte förövrigt till min förfäran att jag inte hade ett endaste par mjukisbyxor i stan. Så efter träningen och duschen så tog jag på min pyjamasbyxor för att jag inte orkade ha jeans på mig. Lovisa gjorde detsamma. Efter ett tag gatt förstås Salka gå ut så vi gick med henne i pyjamasen. Jag med skinnjacka och Lovisa med rock. Mycket tjusigt om jag får säga det själv... annars inte.
Vi fick några stygga blickar iaf. MEN SKÖT ER SJÄLV!!!! Jag går väl ut i vilka byxor jag vill!!!

Nu ska jag laga mat snart.. första gången sen jag flyttade in. Det blir historiskt.

Och förresten så köpte jag mjukisbyxor idag, så nu är även det problemet löst.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha det e bra det man ska få ha vad man vill på sig : Älskar pyjamas

2008-08-28 @ 01:18:17
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ååååååååååååå nej nu kommer det attbli mycket mindre inlägg här nu när du jobbar kram

2008-08-28 @ 14:02:45
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0