Mitt i skottelden..

Jag håller med Lovisa. Vapenleken är fan inte rolig längre. Adams dubbelpinne är för smärtsam.
Jag ska berätta om min dag, vilket kommer få varenda anorektiker att krypa ur skinnet..
Jag har ätit följande..
Först inget till frukost för jag hann inte. sen en kopp kaffe.
Sen fick jag sallad av mamma och en bakelse. Sen åkte jag hem och åt lite godis och sov. Sen drack jag kaffe igen och åt en bulle. Drog upp till pappa och tryckte i mig en påse maränger och cola. sen nu mer godis och chips och cider. herrejösses.

Hur som helst.. Som vanligt när adam kom hem så bråkade vi en massa. Sen utvecklades det verbala bråket till vapenbråket. såklart..
Jag och Lovisa retades för smsen. "Hej vad gör du älskling. Saknar du mig älskling, jag saknar iaf dig älskling. När syns vi igen älskling. Jag älskar dig älskling. Puss älskling" (det tål att tilläggas att jag tycker att vi är så fördömt rolig att jag skrattar när jag skriver nu)
Först låtsas han att han inte tar åt sig, sen blir han arg och då är det bästa att fly fältet när dubbelpinnen kommer i högsta hugg. Idag skulle jag skydda Lovisa, och fick två dubbelpinneslag i ryggen. Invärtes blödningar!
Sen fick jag tag i en hårt hårborste som jag slog han med, men han fick tag i den och dubbelpinnade mig och försökte brotta ner mig. Tack och lov så är jag stark och har en hund som skyddar matte.
Salka sprang fram och bet Adam i vaden. Moahahaha

Jag måste erkänna. Jag älskar claw! Det är ett jättebra vapen, men dubbelpinnen är fan värst. Det gör så inihelvete ont och smärtan kommer liksom.. efteråt. Herrejösses.

Lovisa har tagit bort solfjädern eftersom den mest funkade när vi fortfarande var i det stadiet att vi bara hotade varann. Nu har hon släggan, vilket går ut på att vifta så mycket som möjligt med knuten näve.. det kan göra ont. Tror jag håller mig på hennes sida. Nu är det dags för en konspiration Lovisa!!
Vi ska smida rankor!

Tjarå.

PS. Hej älskling, jag saknar dig älskling, vad gör du då älskling? När ses vi igen älskling. jag älskar dig älskling, puss älskling..

Mitt beteende är mycket moget och det märks verkligen att jag är 21. Och förövrigt att Lovisa är 18.. moget

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tänker på dig älskling, tänker du på mig?Jag längtar tills vi träffas älskling, saknar ditt leende älskling. Det kommer bli roligt när vi träffas älskling..

En plan känns som en god idé, nu när jag uppgraderat mig!

2008-08-06 @ 08:25:28
URL: http://lovisaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0