missöde

Okej.. jag hoppade in i duschen eftersom jag inte duschat sen sundsvall brann. Och även om planen är att se så risig ut som möjligt hela veckan så behöver man ju inte lukta äckligt för det..
Hur som helst.. djuprengöring av ansikte och sen skulle jag äntligen ta itu med ögonbrynen.. (brynet?) Så jag plockade så det stog härliga till, och sen mitt upp i allt så stog Salken och gnällde i trappan och ville ut såklart.
Så.. på med kläder, ut med hunden.. och sen hittade jag ett rör pringles och en skitiskall cola som jag satte klorna i.

Nu såhär i efterhand upptäckte jag att jag bara plockat ett bryn och jag orkar inte ta itu med det andra just nu.. så snygg jag är.. jaja, låt oss säga att det ingår i min fulplan. Imorron är det jag som tar andra.. om jag ids.

Igår skulle jag he på sex and the city, som vanligt när jag går och lägger mig. Natten innan hade jag smällt ihop datorn bara så filmen stannade av sig själv. However, när jag startade filmen inatt så hade den ändrat till tyska som pratspråk och med typ ukrainsk text.. Jag hajjade ingenting.

Äh, nu ska jag fortsätta dricka cola.

Bjuder på en bild på en riktigt jävla läcker kanin istället


Kommentarer
Postat av: sara

ja nu håller jag med! en riktigt läcker kanin. tycker att du kallar många det nu för tiden =)

2008-08-20 @ 08:13:42
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0