Men vädret?

Allvarligt. Kan det sluta regna? Det kan gärna få regna nästa vecka för då ska jag ändå jobba, men det vore trevligt med liiiite finväder sista semesterveckan.
Hur som helst.. Bara det blir finväder i helgen så..

Igår flyttade jag in en massa saker till stan.. Nu fattas det bara lite kläder och mig själv och vovven som ska in. Mamma köpte massa saker åt mig och då blev jag jeteklad. Sen städade hon och donade och jag låg på soffan och frågade om hon inte var klar snart. Det var bra arbetsfördelning tyckte jag. Passade även på att säga åt henne att he i lakanet när hon ändå var i farten. Jag är ju dååålig på att he i lakan i sängar. Det blir aldrigt lika bra som när mamma Ann gör det. Hon är duktig hon.

Nästa Söndag lutar det åt IKEA med Lovan. Grymt. Tänkte först på SÖndag, men vi kom snabbt fram till att vi skulle vara bakis båda två så den idén la vi snabbt ner.
AAAAh, sundsvall. Då ska jag på Gina och duuuu hörde mig.

Lördag - afterkuben. Fy fan vad roligt.

Nej om man skulle ta och göra nåt vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0