kanske en utmaning...

Jag funderar.. Jag läser ju en del pro ana bloggar, och jag är som lite halvbesatt av dom.
Hur vore det om jag levde som dom lever i två veckor.. en månad?
Det skulle kunna vara ett intressant projekt. Bara för att se hur kroppen reagerar. Den kan väl inte ta så vansinnigt mycket skada om man gör det under en begränsad period?
Problemet är väl att man lär ju bli smällfet när man börjar äter igen.

Klarar jag mig på ett äpple och en cola zero till lunch, eller kommer mina kunder se ut som skit då?
Jag är ju inte jätteimpad av lightprodukter dock. Sötningsmedel är inte the shit.

Jag ska fundera på det, så återkommer jag när jag kommit fram till nåt. Undra hur mkt man kan gå ner på en månad. Eller måste anorexia komma smygande? Spännande..

Jag borde ha gjort det nu på semestern, då inte mina kunder blir lidande. Fan vilket tråkigt liv man ska ha om man är anorektisk.. inte festa, inte äta.. inte ens äta chirre när man ser på film.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha...ja fy sjutton. Hellre en massa fett o leva lyckligt.

Men så där lagom vore ju bäst ändå :)



Svar på din kommentar:

Ja fy fasiken. Har många gånger funderat på hur de egentligen ska få folk att åka kollektivt.

Men de har väl tänket - Äh, det åker inge folk så vi måste höja priserna för att inte gå back.

2008-08-19 @ 15:25:50
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0