i brist på annat

Jag har insett att min senaste kyss var: Med en hund..

Jag lyssnar på: Salka som skäller och morrar i sömnen

Jag pratar: Mycket

Jag tycker om:  Cola

Min bästa vän är: Salka även fast jag är arg på henne ibland när hon inte lyssnar på mig.

Min första riktiga kyss: Oj, det vet jag faktiskt inte...

Jag avskyr när folk frågar: Var Max frisering ligger

Kärlek (en) är: Obefintlig

Någonstans tänker någon på: Mat  

Jag kommer alltid att:  Vara bäst

Jag är hemligt förälskad i: Brolle.. fast det var ju inte så hemligt.. skrev jag det här så vore det ju förstås inte hemligt längre.. 

Min telefon är:  repig efter att jag söp bort den på stråket 

När jag vaknar på morgonen: Önskar jag ibland att jag vore död så jag slapp kliva upp

Innan jag lägger mig: Ser jag på teve och kedjesnusar

Just nu tänker jag på: Huruvida det här var så speciellt intressant eller inte.. jag kom fram till.. not

Bäbisar:  Ekliga

Idag har jag: Gjort håruppsättningar, hängt med Jocke, bråkat med Salka, fikat och bölat

Ikväll ska jag: det är kväll nu.. jag planerar att ligga i sängen och se på teve.. sen satc

Imorgon kommer jag: Flytta mina grejer till stan..

Jag vill verkligen:  Att jag för en gångs skull lyckas med en plan.. ja, trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0