Höll på att glömma..

Idag spelade vi bissis och mitt under ett bråk om vem som var mest dum i huvve så ringde det.. Försökte förgäves få Sara och Mikke att hålla käften, men det var lättare sagt än gjort..

-Lina
-Hej Lina, Lena heter jag och jag ringer från folkets hus..
- Ehm, jaha.. hej
- Du är det så att du har tappat ditt körkort?
- öh.. ja.
- Ja för det är här nämligen så du kan komma hit och hämta det i receptionen.

Så.. då var det löst.
En fundering bara.
Det är klart som fan att jag har tappat mitt körkort. Jag har inte medvetet lagt det i receptionen på folkets hus? Och står det mitt namn på det så är det förmodligen mitt?

En annan.. vad i HELVETE gör mitt körkort på folkets hus? Vem har tagit med det dig och varför? moahahahaha, ja det var roligt.

BRA
Jag slipper lägga ner tid och pengar på att skaffa ett nytt
DÅLIGT
Jag måste leva med det där jävla kortet i 7 år till. Kanske bäst att tappa bort det en gång till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0