Hola

Nu har jag anlänt till la stada och även fixat internet.
Knallade in på phonehouse och sa att jag behövde internet NU! Sen dess har jag jävlats med att få igång skiten. och nu FYRA timmar senare så funkar det.. jihooo!

Bra med internet, så slipper jag bli så ensam i helgen när Salken är i stugun och jag blir alldeles alone.

Lovisa håller mig sällskap och det är ju trevligt. Salka skäller på grannarna när dom rör sig. Ojoj, jag kommer snart bli vräkt pga förargelseväckande hund.

Nu ska jag återgå till att bo i stan.

Tänkte bara så länge meddela att helvetes jävla skit! FAN! Ska sluta upp med att ta mig vatten över huvudet. Hal is.. Fruktansvärt jävla hal is. Skjut mig, och gör det ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0