guten tag

Jag är så slö så jag har inte orkat flitt mig upp än.. Men snart så..

Jag förstår inte varför folk har en tendens att prata med mig om oviktiga saker när jag sover!! MEN JAG SOVER!!! Vi kan prata om det där sen.

Modern har iaf varit och hämtat mitt körkort idag. Det känns bra att slippa visa mitt gamla idkort när jag måste legitimera mig. För hur ful jag än är på körkortet så finns det inget som klår id also. Fy fan vilken katastrof. Tjock är jag också till på köpet.

För övrigt så har jag hamnat i nåt slags matberoende. Varje kväll så är jag sugen på oxfilé, i massor!! eller pringles, eller stjärnor. Jag tänker på mat hela tiden, men mest på nätterna. Jag börjar bli rädd nu faktiskt..
en vän sa igår "du pratar ganska intresserat och passionerat om mat"...
det här kommer aldrig att sluta bra. Jag kommer snart väga 400 kg och undra vart fan det gick snett.

Nu ska jag göra en kraftansträngning och ta mig upp ur sängen, sen ska jag gå och muta sara.
Kanske även föra över bilderna från kameran till datorn. Det vore ju sannerligen i grevens tid. Har ni tur kanske jag bjuder på nån sen.

Kommentarer
Postat av: sara

muta mig? med vad. a nu får jag veta du skrev just på msn!

2008-08-07 @ 13:48:45
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0