Fucking head

Jag har haft ont i huvudet hela dagen, kanske sov jag för länge. Försökte bota det med promenad och ipren. Well, det gick inget vidare.
Jag och Sara gick en sväng iaf, sen drog vi till Zalla och fikade morotskaka och te. Det var gott.. TACK!! =)

Så, det gjorde fortfarande ont så jag gick hem och la mig en sväng och sen upp till pappa och käka. Det vankades fiskgryta och jag har en stående inbjudan när det är dags för det.. yummie!
Sen paj och kaffe och likör.. Och nu ska jag fika kaffe och bulle igen! Jag är sjukt fet.. det känns bra.

Jag läser en del anorexiabloggar, och är besatt av tjockisar på teve som ska gå ner i vikt. Och ju mer jag kollar på programmen och äcklas av dom, desto mer äter jag. haha, sjukt.

maaaat fiiiiika.. Tack och lov att det snart är träningsdags igen! Men nu när jag har börjat äta igen så kanske jag har fått sjukt bra ämnesomsättning, för annars borde jag vara smällfet som mamma har matat mig nu? eller?

well.. fika var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0