Fuckin FIT

Nu är jag igång!! Känns förskräckligt jävla bra!
Fixade nytt jockskort igår och idag var vi iväg och tränade i två timmar. Tyvärr blir det förmodligen det enda den här veckan då det inte var nåt annat som passade. Iof kommer jag väl knappast att ta mig ur sängen imorron, så antingen får jag ringa och sjukskriva mig eller så får Lotta och Lovan turas om att skjutsa omkring mig på klippstolen.
Jag har faktisk lite problem att skriva här nu, pga allvarliga skakningar.

Hur som helst.. En timme aerobics och en timme pump. SÅ jävla härligt.

Trodde dock att jag skulle få hjärtstillestånd av aerobicsen. Det KÄNNS att jag inte utfört fyskiskt ansträngande grejer på 9 månader. Helt sjukt.
Dessutom är det rätt åt mig att jag måste träna i tajtsen så att alla ser hur fet jag är. Jag får faktiskt skylla mig själv.. fetknopp

Nu ska jag smaka makrillmacka för första gången. Lovisa säger att det är gott.
Sen har jag även köpt såna där vita bönor i tomatsås som är i en grönblå burk... tänkte smaka. Lovisa dömde ut mig och sa att hon minsann inte tänkte äta mina vita bönor.. Men vem hade erbjudit sig då?

Nej.. makrillmacka var det ja..

-hahahahahahahahahaha
-vadå? skrattar du åt att jag tappade min pastill..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har funderat på att på ett eller annat vis komma till dig nån helg.. Fast det e nog bäst att jag anländer typ nån onsdag så jag hinner piggna på mig efter resan tills helgen blir.. KÄnns som om det vire kul å träffas eller vad säger fröken??

2008-08-26 @ 23:28:58
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0