En lista..

Har Du Kysst nr 7?
Ellen, nej jag tror inte det. Kanske en puss men..

Gillar Du att vara med nr 19?
Helena Thor, ja jag vinner på kniven över henne.

Gillar Du nr 25?
Jack, ja det gör jag..

Är nr 21 Din bästis?
Salkas uppfödare.. kanske inte bästis eftersom vi inte bor så nära, men absolut en mysig människa.

Är nr 14 en Sötnos?
Favvo, ja det är klart att hon är..

Älskar Du nr 16?
Frida, ja när hon inte är på bråkhumör =)

Är nr 12 Bäst?
Evelina, nja inte bäst, eftersom jag är det... men bra =)

Min Bror/Syster är nr 29?
Johan.. moahahaha ja det är min bror..

Var Du med nr 20 i dag?
Hem, also.. ja, jag var varit hemma?

Nr 26 går i samma klass som Du?
Jennie, nej.

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
Jonas. Nej det har han nog inte. men vad vet man?

Nr 34 är Din granne?
Kanonskytten aka. larsken. Nej det kan man inte påstå. Speciellt inte efter att dom flyttade om man numera får gå hundra mil för att hälsa på. 

Nr 40 och Du har något gemensamt?
Lotta, ja vi jobbar på samma ställe och så är vi förstås asroliga och bäst också..

Nr 43 gillar Dig?
Lovisa (från frisörskolan) Ja, det tror jag väl. Jag har nog inte gjort nåt dumt så att hon skulle ha nåt emot mig iaf?

Nr 49 och Du ska gifta er?
Marita, ja kanske det.. Det vore kanske trevligt. Eller så kanske hon vill gifta sig med Larsken. Vad vet man?

Nr 30 är den snyggaste i Din kontakt?
Johanna, nja, hon är snygg men inte snyggast

Sist är sämst?
Zalla, verkligen inte! Snarare litegrann bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0