eeeeehn lista...

 

25 frågor om dig själv.

Röker du ? Bara brajja  
Snusar du ? Ja
Skolkar du ? Nej för jag går inte i skolan. Men jag kan ju meddela att jag var skolkkungen när jag gick i skolan 
Gör du frukosten själv ? Om jag vill ha frukost får jag nog göra den själv. Annars blir jag utan. Oftast äter jag dock inte frulle.
Har du suttit i rätten ? Nej men i polisförhör via telefon
Har du slagit ner någon ? Nej men jag borde kanske ha gjort det..  
Har du pussat någon av samma kön ? Ja.
Har du varit på strippklubb ? Jajjemen. Det var tråkigt, och jag fick betala inträde bara för att jag var tjej. men hallå? 
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Ne bomull.
När grät du senast ? Oooooh, det var länge sen. Duktigt av mig. Eller nej okej, det var förra veckan när jag lyssnade på Brolle.. hahahahahaha
Vem kan du prata om allt med ? Ja, dom som inte säger nånting om det man har sagt.
Har du solglasögon ? Ja men antingen är dom trasiga eller fugly
Skriv en mening på engelska ? She is a fugly slut

Vem pussade du senast ?
Salken
Vem kramade du senast ?  Läcker kanin 
Vad är din högsta önskan just nu ? eeehehehehehehe
Vad heter den hårspray du använder? Hårlogi hairspray megahold... och du hörde mig
Vem gillar du ? Salka
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Es ist ja schwarz 
Har du string på dig just nu ? Nej faktisk inte.. hotpants is the shit
Känner du någon som heter Niklas ? Ja
Har du bärbar data ? Ja, en fin
Är du blyg ? Hahahaha, ja extremt 
Vad tänker du på just nu ? Dumheter 


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? Allt =) 
Bruna,blå eller gröna ögon ? Spelar väl inte sån hemsk stor roll.. 
Långt eller kort hår ? Kort.. som jag har klippt
Charmig eller rolig ? Måste det ena utesluta det andra?
Röker eller snusar ? Snusar
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Helheten... och kläderna 
Hur stor betydelse har kläderna ? Hahahahaha, ja ganska stor.. Man vill ju inte direkt knipa en med storstövlar och kanadabyxor.. fan vad alla hade kanada förut 
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? AV det motsatta.. ja det gör man väl alltid? 
Gillar någon annan dig just nu ? Det hoppas jag... fast.. I wouldn´t count on it

HAR DU


Blivit kysst ? Neeee
Stått på scen ? of coursie 
Varit med om en bilolycka ? japp. Marita gjorde en U-sväng från ytterfil och så kom det en bil och körde in i sidan. Maritas första kommentar kom efter 10 sekunder och var följande: "åååhh neeeeeeeeeejjj.. vad ska jag säga till pappa?" 
Klättrat på berg ? Ja, det är inte så roligt som man kan tro.


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Skitiskall cola, varmt väder. 
Blått eller rött ? Rött..
Regn eller snö ?  Snö såklart
Ull eller bomull ? bomull
Rosor eller tusensköna ?  Rosor.. och många av dom.. röda.. tackar
Vår eller höst ? Svår fråga. Hösten är ju lite jobbig, men våren är så blaskig. Jag tycker dock om att få ta på mig tjocksockar och tända ljus
Historia eller vetenskap ? Ja, inget tack
Matte eller engelska ? Engelska.

ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Ja om det räknas som för mycket med en svordom i typ varje mening så? 
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ingen låt. Bara Salkas snarkningar och Lovisas sms-buzz. Och hennes kommentarer om alla tusen sms hon får!! MEN KAN NÅN SMSA MIG??????
Hur är vädret just nu ? Klockan är 0.37 och det är mööörkt.
Vart skulle du vilja åka ? Hawaii och dricka pinas. Jamaica och röka brajja. Thailand och äta mat.. e 
Vill du ha barn ? Nej för fan. Eller kanske sen.. om jag hittar en snygg karl så jag får snygga barn. 
Isf vad skulle dom heta ? Har en massa bra namn som ingen får sno!!

SENASTE SOM DU

Träffade ? Lovisa
Pratade i telefon med ? Jocke
Sov tillsammans med ? Lovisa och Salka

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du e så jäkla rolig du hahahaha

2008-08-26 @ 23:26:17
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0