Vad är problemet?

Min tunga lider av enorm svullenhet. Staven är nästan för liten och jag funderar på om jag måste rota fram min läkstav rent utav.
Tog en alvedon nyss så jag väntar på att den ska sluta vara feeeet. Det är mkt besvärande och jag kan inte pilla mig mellan tänderna med tungan. En egenskap jag uppskattar..

Jaja, låt oss ha våra egna åsikter så tänker vi inte mer på det nu.

Ha en trevlig kväll, jag ska sova nu och vakna imorron med en lagom tjock tunga.
(det vore ju jobbigt om den svällde upp och for ner i halsen. Då sitter man där med skägget i brevlådan och håvar in en alldeles för tidig död.... hmm, det kanske vore nåt)

... Du vet att jag skulle göra det, om jag inte var alldeles för feg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0