TACK!!!

Först och främst! TACK Tina för att du gjort min blogg så fin. Jag blir alldeles imponerad! Nu är det lika tuff som jag är.. Satt och körde med Tina hela kvällen igår, jag var skitjobbig. men nu är det fint!!

Förlåt Mikke, jag ska hädanefter stava ditt namn rätt. Tack, jag har ritat döskallarna själv.

Idag har jag lagt in alla produkter i datan på jobbet. Det var skitjobbigt för att det är nån jävla idiot som  packat in alla produkter på lagret jävligt dumt så det blev fel hela tiden. Jag säger inte att det var jag som packade in dom, MEN DET VAR DET! Var ganska lej på mig själv, eftersom jag trott att det var en mycket bra idé att ställa sakerna som jag gjorde.. wää..men nu är det färdigt. Imorron ska jag tyvärr ta itu med färgen, och det är en miljon grejer. hahaha
För övrigt så blockade jag till på bussen idag och vaknade när alla höll på att kliva av på busstorget i stugun. Paniiik! Och där satt jag utan skor och jacka. Det här har inte hänt sen tiden när jag jobbade i Stugun och åkte 7 från stan.

Idag saknade jag Lotta när hon gick hem tidigt. Det var mkt tråkigt. Och blo på fingre har jag å!

Nej, det här går inte. Ville bara mest visa att jag levde eftersom jag varit lite halvklen att blogga på senaste. (eller ja, jag skrev in igår, men man vet ju aldrig)

BTW? Nån som har en lägenhet till mig? Den måste vara central

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0