Söndag.

Ja, då var det söndag och jag ska kolla hur överjävligt tidigt bussen jag ska åka med går imorron. Det känns som att jag inte vill kliva upp tidigare än tuppen själv.
Men hoppas på Jörgen att han har fixat lägenhet åt mig imorron.
Och Lovan ska åka till Thailand imorron. Vad hade hon där att göra? Dessutom har jag förskräckligt konstig längd på håret uppe på huve. Det får vänta nån vecka då. Jag har ju sett ut som ett jon förut, så jag klarar mig tills Lovan kommer hem.

Jo, Lovan. Det hade komme nå djävulska med snö när vi gick hem. Märkligt. Och halt.

Nu ska jag snoka vidare och sen ska jag gå till pappa Mårten och dricka en kopp kaffe och gnåla åt mig en dator tror jag.

Ha ne


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska bli riktigt kul med lite lucköppning i mårabitti! Ses!

2007-11-04 @ 23:11:52
Postat av: Lotta

Ska bli riktigt kul med lite lucköppning i mårabitti! Ses!

2007-11-04 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0