Så det kan låta..

Igår var en trevlig kväll.. Dagen var lite seg av förståliga anledningar. Var ut och gick en sväng och gjorde mest inget.

Sen skulle jag köra pappa till stan. Jag Marita och Lovisa skulle stanna i stan och umgås med Sara. Så vi for ut på frösön sen vi släppt av gamlingarna. Poppade en massa bra musik hela vägen. Blev en raggarrunda och så for vi och hämtade Mikke och sen drog vi på Via Grande och käka pizza.. Sen drog vi på Coop. (jävla bra en affär) Handlade lite cola och sånt och sen åkte vi på frösön och spelade spel. "så det kan låta"
Jag och Sara var i samma lag och det blev ju storslam. Men det hade man ju kunnat förstå. Två raka segrar av två möjliga. Sen ville nog inte andra laget spela mer (men ni behöver inte vara ledsen för att ni blev slagna av mästarna)

Sen hämtade pappa och for hem till stugun för att se på bruce sprinsteen live in dublin på dvd. Ne, men ovanligt att man får se den. Hur som helst, nån som ska med till irland? jag är på..

Sällskapsspel är ju riktigt roligt när man vinner. Jag som brukar tycka att det är döden!

Doradejfodidliej doradoradoradej doradejfodidliej doradoradoradej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0