nej, men träng dig gärna! Det är okej..

Varje morgon är det EN människa som tränger sig i busskön (förutom dom som kommer med kälarnebussen där alla tror att dom får göra sig en egen kö)
... men hur som helst. Denna NÅGON står längst bak varje dag, eftersom DEN måste fylla på nikotinlagret, jag menar klockan är ju redan 06.35 och DEN har väl bara bolmat en cigg eller två på väg till bussen) Sen när bussen kommer tror h*n att det bara är att gå förbi oss som står i kö. Also, ursäkta, men antingen slutar du stå och röka i hundra år eller så kliver du på sist eftersom du står SIST varje dag?!?!?! JAG BLIR AAAARRRGGG!!!!
Imorron ska jag fälla krokben för dig så får vi se vem som kommer in sist i bussen.. Jävla idiot!!

Nu ska jag klippa Salkas klor.. ojojoj..

Kommentarer
Postat av: Persa

Hmm.. Undra om denna NÅGON är han som bor under mig?!

2007-11-13 @ 22:10:25
URL: http://johannatjorven.blogg.se
Postat av: Lovan o Liten

Tjabba!
Sitter i ett tokvarmt land o tenkte fa lesa om att nan halkat o slagit sig eller nat.. Synd att de inte va so... Vad gor ni pa jobbet? Blir lite orolig, halvdagar o allt mojligt. Tur ja kommer hem snart!!! Saknar er inte, halsa alla!!! Liten skickar en puss till din Liten Van(Salka.)Puss!

2007-11-15 @ 15:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0