Nej, jag vet inte..

För det första slant jag just med handen rejält och hittade värsta kortkommandot. Synd att jag inte vet vad jag tryckte på.

Idag har jag klippt av Sara håret. jag tycker att det blev jättebra, hoppas att Sara är nöjd med.
Jag hittar andra sätt en fredagkväll att döva ångesten med. Idag kör jag inte längre alkohol. Idag står pepparkakor på menyn. MÄNGDER av pepparkakor. Vem vet? Kanske lyckas jag bli snäll på köpet?
Skulle till Lotta imorron och dricka glögg och åka pulka egentligen, men ett jobb dök upp och jag känner att jag är i behov av allt extra jag kan få.

Ja just, hör och häpna. Jag spelade bismarck (bismarck?) med Sara och Mona idag. Och jag förlorade inte. Var nära seger, men Sara knappade in och vann med ett poäng. Såhär i efterhand kan jag inte låta bli att fundera hur det gick till då jag ledde ganska stort innan, Sara måste ha fuskat.. (som vanligt var det hon som förde protokoll, konstigt att aldrig hon har förlorat) Mona blev ganska upprörd faktiskt över sin förlust. Salka satt på stolen breve och åt popcorn. Sen blev hon less och pep iväg på Maritas rum och hämtade lite sjysta vänner.

Nu ska jag ta en yatzy och sen ska jag tvinga min hund att sova med mig och kolla om discovery har anständigheten att visa lite Miami Ink. Min nya tatuering är på uppskissning nu.. eh? Uppskissning?


Jag vill inte vara ledsen längre, vad är det du inte förstår? INGA fler falska förhoppningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0