Man mår väl oftast som man förtjänar!

Ja, och gårdagen blev blötare än planerat om jag ska vara ärlig.
Drog till pappa och fick några cider. Då kom jag på att jag och Adam skulle dra ner på lappa så kunde jag dricka en öl och han en cola. Adam blev dock tjock och sugen på en pizza. Jag smakade också för jag var också tjock. Sen bjöd Lars på öl, sen bjöd Per på öl, sen bjöd jag på öl. Sen kan eventuellt jag fått en drink av Lundvall. Det var kanske inte så konstigt att det hela inte slutade så bra..
Jag tror att jag måste sluta dricka för att försöka glömma. Det känns inte som att det är hållbart i längden. Tack och lov så har jag ju tagit på mig att vara chaffis ikväll, så det blir vitt vitt vitt..

Ja, ska ju som in till stan och då passar jag på att först äta på stan med Sara och sen ska vi nog kanske dricka glögg hemma hos henne. Maritta kanske skulle med också. Det blir nog en trevlig kväll..

Jag hatar dig, för du är ful!!!! Jag fattar helt ärligt inte varför du hatar mig, för jag har inte gjort dig nåt. Den enda som är dum i huvve det är DU! Så fruktansvärt tragisk. Men det är ju som jag sa till Lars och Marita, Det känns ju alltid bättre om känslorna är ömsesidiga. Dels vill man ju inte att ens hat ska gå obemärkt förbi, och sen så känner man sig ju elak om man hatar nån som inte hatar tillbaka! Så är det.
Har även klippt Lars idag, och det blev fasligt fint. Mikke? Är det dags för dig snart? moahaha

Undra vad vi är sugen på för god mat ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0