jobba med en pepparkaka?

Ja jag säger då det! Lovan var ju brunare än brunast. Mkt roligt att jobba med nån som får en själv att framstå som ett spöke (iof kan jag väl inte påstå att det behövs nån annan för att jag ska verka blek?) Men hon hade iallafall med sig goda chokladelefanter hem till oss som plåster på såren. Och det var ju snällt!

Ibland när allt är som jobbigast, så kan jag inte låta bli att fråga mig själv: Gör det nånting om jag slår på min trumma?
Jag orkar inte spela spel längre. Jag kommer inte att anstränga mig. Det är upp till dig nu! Jag är för gammal för sånt här.
Ja, 20 år på nacken är inte nådigt. Dags för nån PRO-dans snart Martin?

Jag, Sara och Salka har varit ute och gått ikväll. Bra.
OCH min dator kommer senast 17:e december och på lördag blev det fyllechaffis!

Gör som du vill, men jag orkar inte mer.

Eh, ja okej hej


Kommentarer
Postat av: Frida

du kan få en pepparkaka av mig om du vill..och salka me!

2007-11-23 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0