Jag = Lardass

Ja. och jag är fet för jag har klämt i mig nästan en hel pizza. Med Bea.. Med Cola.. Mmm. och det var gott
Niklas bjöd på mat, för jag bjöd på klippning. Köpte även billig snus på ÖB hahahahaha

Salk sov hos mig hela natten inatt, det var mysigt och sannerligen på tiden. Jag har faktiskt betalat många pengar för den håriga älsklingen. Det minsta man kan begära är väl att man ska få känna en varm hundkropp när man sover. =)
Min dator kom inte idag heller. Men jag är hoppfull.. kanske på fredag?

Idag blev jag sugen på att pyssla. Men jag inser ju ganska snabbt att jag inte kan pyssla. Jag betalar många pengar för alla pysselset och sen när jag kommer hem och sätter igång inser jag att jag inte kan. Hur som helst insåg jag det INNAN jag köpte julkortspaketet idag, och det är ju iallafall ett framsteg?
Jag kan inte ens klippa ett papper rakt. Jag tror iallafall att jag ska ge det en tanke till, för det var ju faktiskt ett paket med färdiga grejer i. Jag funderar ett tag till..

Niklas ska skissa på min nästa tatuering. Det kommer att bli jättefint. Mamma hoppas att hon hinner dö innan jag gör den.. hahahaha.. vad dramatisk hon är, den där mamman som jag har.

Äh, det här blev ju fruktansvärt intressant. Nu ska jag slänga mig ner i soffan. hej

Kommentarer
Postat av: Zalla

Man börjar ju undra. Bitter är vad vissa är. Avundsjuk vore kanske rättare sagt. Undrar är vad man gör.. Mohahahaha! Päls here we come.

2007-11-29 @ 21:13:58
URL: http://zalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0