Jag borde skämmes tamefan!

SKÄMMES!!!

Jag är sån förfärlig hycklare så jag vet inte ens vad jag ska göra av mig själv. Jag skäms!

Annars är det nog ungefär 5 grader varmt här inne i mitt hus idag, det är lite stelt att skriva på tangentbordet faktiskt. Det går som...sakta? Jaja, jag blåser på dom och hoppas på det bästa..

Min mamma har ett förskräckligt i-landsproblem. Om jag skriver det här så blir hon säkert jättearg, så jag låter det vara. Jag kan inte annat än att skratta åt min mor. Det får man inte göra, men det gör jag ändå!

Så, helgen har varit som vanligt. Jag har inte gjort ett skit. Kom hem i fredags, drack några cider och åt lite mat. Var till Adam och Lovisa en sväng och sen hem och sov. Adam och Lovisa kollade för övrigt på ungefär det töntigaste jag nånsin skådat i filmväg. Det om det.
Lördag. Gick på långpromenad med Salka. Hem och åt. Satt vi datorn. Åt middag och drack vin. Var till Siw och drack kaffe och whiskey, sen hem och skulle se på vingar av glas med mamma... Men den orkade jag inte se klart, så jag bestämde mig för att spela lite yatzy istället.. Men eftersom min dator tyvärr lider av nåt obotligt så stängde jag av skiten och gick och la mig..
Idag har jag försökt massa saker med datorn hela dagen, men eftersom den som sagt inte är riktigt kry så går det inte..
Slutsats av helgens bravader: JAG HATAR MIN DATOR!!!!

Jag hoppas verkligen att dell skickar min nya NU!

På Torsdag börjar Lovan jobba igen och då ska jag reta henne hela dagen för att:
1. hon är inte längre i thailand. Vi andra har iof inte varit där överhuvudtaget, men iom att vi har fått vara hemma så vet vi ju inget annat. Lovan får gå från mååånga plusgrader till det här!! moahahaha
2. Mr B kommer snart till henne på salongen, och eftersom jag numera vet att han har haft en dålig upplevelse med en frisörelev så kan jag gotta mig hur mycket som helst i att han regelbundet kommer att gå till henne och att han aldrig nånsin kommer att boka en tid hos mig... ÄVEN om Lovan erbjuder gratis behandling i två år!moahaha
3. Önskar att jag kunde säga att färgen var en enda röra, men det är den inte. Faktum är att det är nog bättre ordning med alla produkter och allt än det någonsin har varit, så det går ju inte. 
 
Jag och Lotta kan nog dessutom hitta på nåt annat skojigt att retas med (nej jag är inte bitter för att Lovan ligger på en strand och sippar på en paraplydrink när jag själv sitter hemma med så kalla händer att jag knappt kan skriva på datorn)

Ringde även Maritta och frågade hon fröken behagade att följa med på en promenad. Men hon var minsann i stockholm och tyckte att det var viktigare än att vara med mig och Salka. Det ska vi komma ihåg..

Fan vad jag är ointressant. Ska sluta plåga er stackars läsare nu!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS på det här nu! Det låter ju ONEKLIGEN helt perfekt. FABULOUS!

Nej, världens största kopp te vore väl kanske på sin plats, innan jag lägger mig ner och dör av köldskador!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0