Ja, jag hade gjort mig förtjänt!

Idag hade jag gjort mig förtjänt av en ny tröja. Den är mkt fin. En grå stickad som tillochmed är lång på mig. Min monsteröverkropp är inte lätt att täcka med kläder!

Idag blev jag trött. Trött på mitt löshår. Det var inte många slingor kvar, så det såg mest bara tacky ut! Så jag tog tag i allt löshår och slet ut det.. Hahaha, det följde ju med en del av mitt eget, men nu är det kort igen! Ska sätta i det en gång till när tillfälle ges. Duschade nyss och gjorde världens skönaste inpackning. Lite slitna toppar efter förlängningen. Dessutom var det jävligt skönt att tvätta håret utan alla fästen. aaah!

Nej, nu ska jag dricka en xide rhubard och sen käka paj. Först, leta reda på mina randiga strumpor! Var är dom?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Väldi fiin faktist...

2007-11-23 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0