Imorgon är det jag som ska sova lääääänge!!!

Imorron har jag sovmorron, och det var sannerligen i grevens tid. ÄNTLIGEN är Lovan hemma.. Jag kommer dock att blåvägra att stå i samma rum som henne imorron eftersom hon såg ut som en pepparkaka! FYYY FAAAN vad brun hon var. Roligt för en annan, vars hud inte fått sen solens sken på ca 3 månader.. (om ens då)

Idag såg jag två alkoholiserade uteliggare på stan. Gatt hastigt gömma mig bakom en klädhängare och smita ut ur butiken illa kvickt! Det är ju inte direkt man vill måsta säga hej och få hela stan att tro att man pratar med såna. Nej du.. Så tyvärr kan man tydligen inte lämna salongens trygga vrå för en sväng på stan, ens på långluncha! Så det var bara att gå tillbaka och dricka kaffe resten av lunchen! Jag blir så matt.

Så. nu sitter jag och äter en näringsrik middag bestående av yoghurt som jag försökt pimpa till med lite russin och havregryn. Salka får fläskpannkaka =(    det hade man ju kunnat förstå!

GEE MIGG EN LÄÄÄÄGENHET NUUUUUU! Tack bra

Kommentarer
Postat av: Lovan

E de nån som skulle anmärka om man gled in i bikini imorrn...? Bara en tanke... Måste ju få gå bra i fikarummet va?

2007-11-21 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0