Första pendlardagen!

Ja, och igår kunde jag inte sova. Hade druckit kaffe och låg bara och tänkte på Niklas. Till sist somnade jag, X antal timmar senare än vad jag har planerat. Det hela resulterade i att jag försov mig en halvtimme. Jaja, hur som helst så löste det sig eftersom jag fick åka med snyggingen Frida till stan.

Det känns ju förstås lite besvärande, men jag är hoppfull att snart ha nånstans att bo.

Ibland kan man inte heller låta bli att undra när jag och de snygga tjejerna Lovisa och Lotta ska gå på after work igen. =)


Kommentarer
Postat av: Ida

ska ni flytta igen?

2007-11-06 @ 16:54:34
Postat av: Tina

A men Lina, klart jag kan, försöka iaf!
Men du får komma med ganska klara direktiv, typ ha en bakgrundsbild eller färg å färg på text osv å allt sån klart så ska jag nog kunna pyssla ihop nåt=)! Men MSN: [email protected]

2007-11-06 @ 20:24:34
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Frida

amen snyggingen? hur mycket vill du låna=) haha.pusss

2007-11-07 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0