För att jag vet att ni älskar...

1. Värsta känslan?

Hopplöshet

2. Bästa känslan?

Lycka

3. Din första tanke när du vaknar?

Ska jag vara helt ärligt som man ju ska vara, så tänker jag inte mycket alls när jag vaknar.. Inte nu när jag vaknar så tidigt.
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Nån Cash-låt. Kommer faktiskt inte ihåg vilken. Primo Victoria när Niklas ringer.

5. Har du någonsin varit kär?

ja

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

En bild som jag ritade när jag var tre. en bild på Lars Frölander. och lite annat rat tror jag. jag vet faktiskt inte 

7. Vad har du under sängen?

Damm och kanske Salka ibland.
8. Ser på?

Desperate, prison break ja.. och sånt..
9. Lyssnar på?

Metallica och massa annat bra.. 

10. Skriv nått smart!

Nej det tänker jag inte..
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Johnny Cash tack..
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"Vem faan haha ****** eller? Ah roligt vad ska ni hitta på då? utgång? 

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Lycklig
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Förmodligen som galen i huve! 

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
 

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Allt!  

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Ja, jag är ju ganska glad att ha alla jag har faktiskt.. Jag väljer att inte offra nåt idag. 

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Läsa andras tankar
19. Vad är du beroende av?

Inget speciellt så.. kärlek kanske.. 

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Min rosa laptop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0